Praktická otáčecí korba
Dumper C50 TV
Vysoký výkon, odlonost a vybavení otáčecí korbou
C50R-5ATV je modifikací původního modelu C50R-5A a staví na jeho přednostech. Vyznačuje se vysokou odolností, výkonem, kompaktními rozměry a unikátním podvozkem, díky kterému je možné tento dumper používat ve strmém svahu a na jakémkoliv terénu, včetně měkké půdy, bahna, sněhu a písku. Unikátní konstrukce podvozku umožňuje lepší tlumení nárazů a eliminuje potřebu napínat pásy a snižuje tak prostoje stroje. Široké pásy navíc poskytují zvýšenou stabilitu. Nechybí ani výbava otočným sedadlem, díky kterému může řidič vždy sedět ve směru jízdy, což zvyšuje bezpečnost a pohodlí a dále výbava uzavřenou a prosklenou kabinou.
Dumper C50R-5ATV je vybaven otáčecí výsypnou korbou, která umožňuje pohodlné a přesné vysypávání materiálu kdekoliv v rozsahu 180°.
Otočné sedadlo řidiče
Speciálním otočné sedadlo, které se otáčí i s joysticky a pákami, což umožňuje řidiči vždy sedět a řídit ve směru jízdy. Tato unikátní vlastnost zvyšuje bezpečnost, viditelnost a snižuje nebezpečí poškození.
Otáčecí korba
Korba se může otáčet v rozsahu až 180° (90° doleva a 90° doprava), což umožňuje pohodlné a přesné vysypávání materiálu a zvyšuje manévrovatelnost dumperu, jeho produktivitu a bezpečnost na pracovišti.
Uzavřená kabina
Plnohodnotná uzavřená a prosklená kabina s ochrannou konstrukcí ROPS a FOPS1 zvyšuje bezpečí řidiče při práci a poskytuje lepší ochranu proti vlivům počasí. Zadní stěna kabiny je navíc chráněna ocelovou mříží.
Spolehlivý motor Yanmar
Spolehlivý vodou chlazený dieselový motor Yanmar 4TNV94FHT s přímým vstřikováním, filtrem pevných částic (DPF) a močovinou (SCR) o výkonu 83,2 kW / 111,6 HP. Motor je vybaven plně elektronickým ovládáním.
Komfortní obsluha
Oblusha je snadná a pohodlná. V kabině je k dispozici dostatek místa, zejména pro nohy. Přístrojová deska má spínače a jiné ovládací prvky umístěny blízko LED obrazovky. Standardním vybavením je odpružená sedačka.
Snadná údržba
Dumper má 3 velké kryty, které se dají lehce a doširoka otevřít. což umožňuje snadný přístup ke všem hlavním místům údržby a urychluje tak kontrolu a případné opravy. Intervaly údržby jsou prodlouženy na 500 motohodin a filtr sazí musí být vyčištěn dokonce jen jednou za 3 000 motohodin.
Systém pojezdu HST
Nový vylepšený hydrostatický převodový systémem HST (HydroStatic Transmission) je vybaven funkcí, která zabraňuje zastavení motoru. Automatické řízení hydraulického tlaku umožňuje hladké a bezproblémové otáčení v rozsahu 360°, což vede ke zvýšení manévrovatelnosti, produktivity a pohodlí při řízení.
Digitální rozhraní
Digitální rozhraní se základními informacemi o stroji s barevným displejem podává obsluze ty nejdůležitější informace o stroji, jako spotřeba paliva, počet motohodin, stav stroje, intervaly údržby, a v přívadě poruchy i informace o zjištěné závadě. Nově také informuje o případné nutnosti údržby filtru pevných částic (DPF).
Unikátní podvozek
Hydraulický systém automatického napínání pásů eliminuje veškeré úkony související s napínáním pásů a snižuje tak zbytečné prostoje dumperu a provozní náklady. Speciální montáž válců podvozku umožňuje lepší tlumení nárazů což zvyšuje pohodlí řidiče a životnost sučástek. Celý podvozek je extrémně odolný a široké pásy zvyšují celkovou stabilitu.
Soubory ke stažení
HMOTNOST | |
Provozní hmotnost | 6 345 kg |
Přepravní hmotnost | 5 270 kg |
MOTOR | |
Čistý výkon motoru | 83,2 kW |
Zdvihový objem | 3,053 l |
VÝKON | |
Rychlost jízdy | 9,5 km/h |
Nosnost | 3 500 kg |
Objem korby | 2,1 m³ |
NÁPLNĚ | |
Palivová nádrž | 121,1 l |
Hydraulický okruh (včetně nádrže) | 75 l |
Nádrž na hydraulický olej | 44 l |